Veri kurtarma nasıl yapılır

hdd

HDD regenerator programı disk üzerindeki arızalı bölümleri (bad sector) onaramaya yarayan bir program.Disk üzerindeki fiziksel hataları büyük oranda düzelten ve mantıksal hataların tamamını düzelten en iyi programlardan bir tanesi.Programın demosu 2 adet bozuk bölüm onarıyor fazlası için ücretli sürümünü kullanmanız gerekmektedir.Programın sitesine buradan ulaşabilirsiniz.

Programı indirdikten sonra kuruluma geçiyoruz. Program kurulumunda 1158 hatası alırsanız,programın kurulum dosyasına sağ tıklayıp uyumluluk sorunu giderme seçeneğini seçip vista sp2 yada xp xp3 seçenekleriyle çalıştırmayı deneyin.Program kurulumu diğer programlar gibi next next diyerek kurabiliyoruz.

Programı açtığımızda aşağıdaki gibi bir ekran karşımıza geliyor.
hdd regenerator

Programın Regeneration menüsünde bulunan start process under windows seçeneği seçilirse program disk onarma işlemini windows çalışırken yapacaktır.Eğer Bilgisayarınız AHCI mod da çalışıyorsa ekranınıza aşağıdaki uyarı gelecektir BIOS ayarlarını biliyorsanız bilgisayarınızı yeniden başlatıp ayarını değiştirebilirsiniz bilmiyorsanız no seçeneği ile geçebilirsiniz

hdd importent



Arızalı olan diski Choose Drive to Process: altından seçip Start Process'e tıklayın
hdd start


Karşınıza siyah bir Dos penceresi gelecek
Açılan Dos ekranındaki seçeneklerinden bahsedelim biraz
1.Prescan (show bad zone) : Ön tarama olan bu seçenekte kötü alanların olup olmadığı test edilmektedir.Disk üzerinde düzeltme yapmaz.
2.Normal Scan (with/without repair) : Tarama yapıp onarım yapılan bölümdür.
3.Version info : ProgramVersiyonu hakkında bilgi verir.
4.Show statics : Rapor bilgilerini verir.



Yorumlar

  1. HDD regenerator gerçekten başarılı bir program deneyip memun kaldığım programların başında geliyor. Fakat geçenlerde ne kadar uğraşsamda geri getiremediğim benim için maddi olarak gerçekten çok önemli olan dosylarım için çaliştiramadım sanırım ben beceremedim. Sonunda dosya ve veri kurtarma için ücretli yardım aldım https://dosyakurtarma.com/ 'dan gerçekten takdir ettim. Adamlar çok ilgililer.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar