Recuva Dosya kurtarma

veri kurtarma

Bilgisayarınızda yanlışlıkla sildiğiniz dosyalarınız veya format attıktan sonra yedeğini alamadığınız resimleriniz mi var o zaman bu yazı tam size göre Recuva adlı program birçok formatta veri kurtarma işlemini yapabiliyor tabii yüzde yüz bir başarı sağlamıyor ama dosya kurtarma işlemi oranı oldukça iyi. Recuva dosya kurtarma programını buradan indirebilirsiniz.

Kurulum:indirdiğiniz dosyayı açtığınızda üst kısımdan dil olarak türkçe seçip install seçeneğini seçiyoruz
recuva
Daha sonra Recuva programı otomatik olarak kuruyor ve çalıştırmak için kurulum bitiminde Run Recuva seçeneğini seçip programı kullanmaya başlıyoruz.
recuva kurulum

Program açılınca aşağıdaki ekran gelecek ve sonraki seçeneği ile bir sonraki adıma geçebilirsiniz.Açılışta bu sihirbazı gösterme seçeneğini seçerseniz bu ekranı tekrar gösterme ben işaretliyorum boşuna aynı sayfayı görmeye gerek yok.

recuva sihirbaz

Hangi tür dosya tipini kurtaracağımızı seçiyoruz,sizin aradığınız dosya türü ne ise onu seçip sonraki sayfaya geçin.


Aradığınız dosyanın nerede olduğunu biliyorsanız belirli bir yerde seçip dosyanın olduğu yeri gösterin , bilmiyorsanız dosyanın olduğu yeri emin değilim seçeneğini seçin.Emin değilim seçeneği diğer seçeneklere göre daha fazla uzun sürecektir bilginiz olsun sabit diskinizin boyutuna göre derin taramalarda 3-4 saat sürebiliyor.Derinlemesine taramayı işaretlemeden önce bir arama yapın eğer dosyanızı bulamıyorsanız programı tekrar açarak derinlemesine taramayı aktifleştirerek arama yapın bu seçenek seçilirse tarama süresini bayağı artırıyor. Programı kullanmak için başlat demeniz yeterli

recuva tarama

Program tarama işlemini tamamladıktan sonra aşağıdaki ekran gelecektir.Kurtarmak istediğiniz dosyaları seçip kurtar tuşuna basmalısınız.Kurtar dedikten sonra dosyaları nereye kayıt edeceğinizi seçip işleminiz tamamlıyorsunuz.
recuva kurtarma

Gelişmiş kipe geçerek farklı dosya tiplerini ve arama yerini seçerek farklı arama işlemleri yapabilirsiniz.

recuva gelismis

Bulunan dosyalarınızın kurtarma şansınızı durum kolonundan bakabilirsiniz durumu mükemmel olanları sorunsuz kullanabilirsiniz , durumu zayıf olanlar ise bozuk olma ihtimali var düzgün kullanılmaya bilir.
recuva durum





Yorumlar

  1. Recuva gerçekten başarılı bir program deneyip memun kaldığım programların başında geliyor. Fakat geçenlerde ne kadar uğraşsamda geri getiremediğim benim için maddi olarak gerçekten çok önemli olan dosylarım için çaliştiramadım sanırım ben beceremedim. Sonunda dosya ve veri kurtarma için ücretli yardım aldım https://dosyakurtarma.com/ 'dan gerçekten takdir ettim. Adamlar çok ilgililer.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar